Top
Brænds Økonomi / Tjenester  / Digitalisering / Bransjesystemer

Bransjesystemer

Nøkkelen til vellykket digitalisering handler om å legge opp til smarte løsninger for informasjonsutbytte. I dette er systemintegrasjon en essensiell faktor. Da slipper du også å kaste bort verdifull tid hver eneste dag fordi du må skrive inn data på nytt , eller importere data fordi integrasjonen mellom ulike systemer og programmer ikke fungerer.
24SevenOffice er sømløst integrert mot en rekke andre systemer. En integrasjon lar deg koble sammen et system eller verktøy du allerede bruker med 24SevenOffice. Mange virksomheter har egne bransjesystem som er tilpasset foretakets virksomhet, og med 24SevenOffice’ integrasjoner kan data overføres sømløst mellom systemene. Du kan for eksempel koble nettbutikken inn mot regnkapssystemet slik at salget bokføres automatisk i 24SevenOffice. Mange kasseløsninger har også integrasjon med 24SevenOffice slik at kassesalg enkelt kan overføres til regnskapet.
Foreløpig har 24SevenOffice følgende integrasjoner på plass:

  • Bank
  • Regnskapstjenester
  • Årsoppgjør
  • Lønn og reise
  • Markedsføring
  • Logistikk
  • Finans og Innfordring
  • Firmaoppslag
  • Faktura
  • Toll og Frakt
  • Kassesystemer
  • Rapportering
  • Timer
  • Offentlig
  • Netthandel
  • Oppdragshåndtering
  • Kundeservice

Fant du ikke ønsket integrasjon i listen over ? Vi henvender oss gjerne til 24SevenOffice om det allikevel finnes støtte for systemet du ønsker å integrere. Sammen kan vi også utvikle en egen integrasjon gjennom deres åpne API. Ta kontakt med oss så finner vi en løsning.

Integrasjon i praksis

Et eksempel på hvordan integrasjon fungerer i praksis, kan være at du sender faktura til kundene dine og fakturadata til 24SevenOffice. Leverandørene dine sender sine fakturaer til 24SevenOffice via EHF eller som PDF-filer. Ansatte i bedriften din sende inn bilder av kvitteringer og andre bilag som er tatt med mobiltelefonen eller sende lønnsinformasjon direkte til systemet.

Brænds Økonomi AS samhandler med firmaet ditt i 24SevenOffice sitt bilagsmottak. Du godkjenner bilagene og skriver eventuelt på forslag til konto. Vi utfører den endelige bokføringen, foretar avstemminger, periodiseringer og det som hører med. Deretter kan du hente ut det du trenger av regnskapsrapporter.

Vi sørger også for at det opprettes integrasjon mot bank slik at betalinger skjer til forfall. Bilag for betalingen kommer automatisk tilbake fra banken og inn i regnskapet.

Vi har erfaring med å kompetanse på hvordan dette kan gjøres og har kontakter langt inn i 24SevenOffice for å få på plass de ulike integrasjonene.

Trenger du regnskapshjelp eller rådgivning?

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.