Nøkkelen til vellykket digitalisering handler om å legge opp til smarte løsninger for informasjonsutbytte. I dette er systemintegrasjon en essensiell faktor. Da slipper du også å kaste bort verdifull tid hver eneste dag fordi du må skrive inn data på nytt , eller importere data fordi integrasjonen mellom ulike systemer og programmer ikke fungerer.
24SevenOffice er sømløst integrert mot en rekke andre systemer. En integrasjon lar deg koble sammen et system eller verktøy du allerede bruker med 24SevenOffice. Mange virksomheter har egne bransjesystem som er tilpasset foretakets virksomhet, og med 24SevenOffice’ integrasjoner kan data overføres sømløst mellom systemene. Du kan for eksempel koble nettbutikken inn mot regnkapssystemet slik at salget bokføres automatisk i 24SevenOffice. Mange kasseløsninger har også integrasjon med 24SevenOffice slik at kassesalg enkelt kan overføres til regnskapet.
Foreløpig har 24SevenOffice følgende integrasjoner på plass:
- Bank
- Regnskapstjenester
- Årsoppgjør
- Lønn og reise
- Markedsføring
- Logistikk
- Finans og Innfordring
- Firmaoppslag
- Faktura
- Toll og Frakt
- Kassesystemer
- Rapportering
- Timer
- Offentlig
- Netthandel
- Oppdragshåndtering
- Kundeservice
Fant du ikke ønsket integrasjon i listen over ? Vi henvender oss gjerne til 24SevenOffice om det allikevel finnes støtte for systemet du ønsker å integrere. Sammen kan vi også utvikle en egen integrasjon gjennom deres åpne API. Ta kontakt med oss så finner vi en løsning.
No Comments
Sorry, the comment form is closed at this time.